L'oreal maska czysta glinka - RECENZJA

04:26


Niedawno na rynku pojawiły się nowe maski firmy L'oreal. Jak na typowego maniaka pielęgnacji przystało, od razu ruszyłam na polowania. Mój wybór padł na L'oreal skin expert, maska czysta glinka, wygładzająca.


Co obiecuje producent?
Złuszczająco-wygładzająca maska Czysta Glinka delikatnie złuszcza skórę i zwęża pory. Dzięki niej będziesz mogła cieszyć się bardziej miękką i gładszą cerą na dłużej. Natychmiast niedoskonałości są mniej widoczne, a już po tygodniu zauważysz zwężone pory oraz ujednolicony koloryt skóry.
L'oreal maseczka
Rzadko się zdarza, że obietnice producenta sprawdzają się. A jednak! Wszystko co przedstawiają sprawdza się w 100%. Skóra po masce jest zdecydowanie gładsza i rzeczywiście mam wrażenie, że pory są delikatnie zwężone. Co więcej krem po tej maseczce wchłania się rewelacyjnie i daje lepszy efekt.
Maska zawiera także małe drobinki, dzięki którym przy zmywaniu możemy wykonać delikatny peeling twarzy.



Osobiście maskę stosowałam już 4 razy i nie ubyła nawet połowa produktu, więc śmiało starczy, na więcej, niż 10 razy.


Plusy :
- działanie (nie wysusza, wygładza)
- wydajność
- konsystencja
- zapach
- opakowanie

Minusy:
- brak szpatułki (ale to już moje czepianie się)



L'oreal maska z glinka blog


Podsumowując, maska sprawdza się rewelacyjnie i na pewno zawita u mnie na dłużej.


A wy stosowałyście już którąś z nowych masek z glinką? Która przypadła wam najbardziej do gustu?



You Might Also Like

0 komentarze

About Me

Like us on Facebook