Sekrety urody koreanek - elementarz pielęgnacji

14:50

Rok temu swoją premierę miała książka Charlotte Cho SEKRETY URODY KOREANEK - ELEMENTARZ PIELĘGNACJI. Wtenczas przeglądając zapowiedzi trafiłam na ten poradnik i bez zastanowienia dodałam do koszyka. Nie jednokrotnie słyszałam wiele dobrego na temat koreańskiej pielęgnacji, więc tym bardziej chciałam poszerzyć swoją wiedzę.
Pielęgnacja koreańska

Charlotte Cho to Koreanka wychowana w USA, która po ukończeniu studiów postanowiła wrócić do ojczystego kraju. Początkowo nie umiała odnaleźć się w ,,nowym świecie'', jednak szybko odnalazła się w panujących tam trendach. I tak stała się koreańskim ekspertem kosmetycznym.

Charlotte powoli wprowadza nas w świat rytuałów pielęgnacji i obala mit jako idealna cera to zasługa dobrych genów i udowadnia, że wszystko zależy od prawidłowej pielęgnacji, a problemy i niedoskonałości skóry należy zwalczać kompleksową pielęgnacją a nie tuszować grubą warstwą makijażu.
Książka ta nie jest żadnym odkryciem, ale zdecydowanie przybliża nam już znaną pielęgnację i pozwala ją urozmaicać.



Czego nauczyła mnie ta książka? Zdecydowanie systematyczności i przypomniała mi, że ładna skóra to zdrowa skóra.



 OCZYSZCZAJ, ZŁUSZCZAJ, NAWILŻAJ, REGENERUJ I LŚNIJ!

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Czytałam Sekrety Koreanek no i ta książka przełomowa nie jest, ale dla młodych dziewczyn, by zapoznały się z podstawą pielęgnacji, jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, książka nie jest przełomem. Aczkolwiek fajne jest przypomnieć sobie i podsumować znaną już pielęgnacji oraz w moim przypadku zakodować sobie tą systematyczność :)

      Usuń

About Me

Like us on Facebook