Semilac - lakiery hybrydowe.

14:29



          Przygodę z lakierami hybrydowymi, marki Semilac, zaczęłam niecały rok temu. Nie bez przyczyny wybór padł na tą markę. W internecie krąży wiele pozytywnych opinii, więc wybór nie mógłby być inny. Osobiście zdążyłam już wyrobić własne zdanie na ten temat, i nikogo nie zdziwi fakt, iż jestem zachwycona.
Semilac nudeLakiery hybrydowe są zdecydowanie zbawieniem dla osób mających problem z odpryskiwaniem lakieru, czy chociażby zapuszczaniem paznokci.
Pełnowartościowy zestaw startowy do wykonywania i usuwania manicure hybrydowego Semilac zawiera:
lampa UV/LED
baza
lakier hybrydowy
top
waciki bezpyłowe
odtłuszczacz
płyn do usuwania lakieru hybrydowego
blok polerski
striper
2x pilnik


PLUSY:
trwałość
połysk
wzmocnienie płytki
kolory
wydajność

MINUSY:
nie zauważyłam




biscuit 032



Czy hybrydy niszczą paznokcie? Moim zdanie nie! Od kiedy je stosuję  moje paznokcie zostały zregenerowane, nie łamią się i są wytrzymałe. Hybrydy okazały się dla mnie najlepszą ,,odżywka'' i jedynym sposobem na piękne, długie paznokcie (jednak nie oznacza to, że każdy będzie miał takie szczęście). Jedyne i moim zdaniem największe uszkodzenia jakie mogą powstać, to te od nieodpowiedniego ściągania, zbyt agresywnego traktowania paznokci.






Osobiście szczerze polecam. Hybryda warta każdej złotówki.

A wy co myślicie o lakierach hybrydowych? Jakie kolorki polecacie?

You Might Also Like

0 komentarze

About Me

Like us on Facebook